اطلاعیه انجمن جامعه‌شناسی ایران نسبت به مراسم تشییع دکتر قانعی راد

dr ghaneirad

از شمار دو چشم یک تن کم                                     وز شمار خرد هزاران بیش

با کمال تاسف خبردار شدیم استاد دکتر سید محمدامین قانعی راد، استاد بزرگ جامعه شناسی و رئیس سابق انجمن جامعه شناسی ایران با جهان فانی وداع کرده است.اجتماع علمی کشور و جامعه شناسی ایران در این فقدان بزرگ عمیقاَ متأثر و ماتم زده اند.

مصیبت از دست دادن این جامعه شناس فرهیخته و متعهد را به خانواده محترم قانعی راد، اجتماع علمی کشور، اعضای انجمن جامعه شناسی ایران، همه دوستان، همکاران و دانشجویان این استاد فقید تسلیت عرض می کنیم و از پروردگار مهربان برای روح بلندش آرامش و رحمت مسئلت داریم.

روانش شاد و یاد و آرمان های بلندش ماندگار باد.

                                             هیات مدیره انجمن جامعه شناسی ایران

بدینوسیله به اطلاع دوستان، همکاران و اعضای محترم انجمن جامعه شناسی ایران و اجتماع علمی کشور و دوست داران استاد دکتر محمد امین قانعی راد می رساند، مراسم وداع با پیکر پاک این استاد فرزانه صبح روز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۷ از محل کارش در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور تودیع و پس از آن از انجمن جامعه شناسی ایران واقع در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران تا قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع می‌شود. برگزار می‌شود.

مراسم تودیع: ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه؛ خیابان ملاصدرا، خیابان شیراز جنوبی، خیابان سهیل، پلاک ۹ (مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور)
مراسم تشییع: ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه؛ بزرگراه جلال آل‌احمد، جنب دانشگاه تربیت مدرس، دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران (انجمن جامعه شناسی ایران)
مراسم ترحیم: روز سه شنبه ۲۹ خردادماه، ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ دقیقه؛ مسجد جامع شهرک قدس میدان صنعت
خروج از نسخه موبایل